Kör och kör och kör

43 hårspännen senare fick jag i förrgår ut håret från frisyren. Hade velat ha kvar den längre! Det var en helt underbar present!

Igår åkte jag runt som en tok med bilen. In och spelade, hem igen. Till Tåkern, hem igen. In till Mantorp där jag var med Sofia på ett boxpass. (Har därmed varit på ett gym på fritiden för första gången någonsin!) Hem till Frida, räkna matte, pratade massor, åka vidare till Lina, åt supergoda kakor, snackade mer, lyssnade på musik, skjutsade hem Frida och hem till mitt egna hemmahus igen.

Än så länge, är det faktiskt helt underbart roligt att få åka runt med bilen. Som guldkant på tillvaron hade jag satt på en rosa rattmuff på ratten och laddat med en skiva av Lykke Li.






Foto från julafton 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0