Lördag - skoldag

Var förvånansvärt tja, inte pigg kanske men ändå inte dödstrött imorse när jag vaknade 06.10. Jag började morgonen med samma fråga som jag alla tänker "Vad är det för dag idag?" Kom fram till att det var lördag och öppet hus på min skola.

Det var en rolig dag ändå, vi gjorde en massa vettiga saker så som att lära ut hur man får större godisbitar och annat viktigt!




Den röda har varit lika stor som den gröna från början!


Här är alla tändstickor som gick åt under dagen!


Redo!


Lovisa dokumenterar allt


Igår fyllde Johanna år! Var därför hemma hos Lina på kvällen och firade lite innan de andra drog vidare in till stan och jag fick åka hem... Men snaaart så! Lina och Johanna gjorde en god tårta dagen till ära:



Så här fin var den, med silverkulor, jordgubbar och allt!


Har för övrigt ett matteprov inplanerat den 8:e november, kul..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0