Nu jäklar

Fasen! Skjuten igen... Vem tusan var det, jag ser ingen, jo där! Nu jäklar! Ja! Jag hann ikapp och lyckades skjuta den också, gött! Men vad... Nu blev jag skjuten av någon annan, VEM var det nu då! Jag gömmer mig här och inväntar folk istället. Härligt, nu fick jag några. Nej, nu varnar de de andra och så anfaller de mig tillsammans, bäst att sticka!

Laserdomen var jätterolig! Jag var helt slut i huvudet och kroppen efteråt precis som alla andra. 

Efteråt var vi flera stycken som prommenerade ner till tåget för att ta oss hem. Det var inga ersättningsbussar på plats så vi trodde att tågen gick som de skulle fast det visade sig att de gjorde de inte. Vi var där en kvart tidigare och tåget var 24 minuter försenat... Fast lite tur hade vi också! Det gick inte att betala på tågen så vi fick åka gratis!




Kommentarer
Postat av: Ida

Låter härligt! ;) Laserdome är verkligen kul, var ni i Linköping? :D puss

2011-01-08 @ 15:01:16
URL: http://idaunstoppable.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0