Mötet med räven

När mamma kom hem nu på eftermiddagen med kameran så kunde jag äntligen fotografera. Jag tog en liten minipromenad och fick uppleva mitt andra möte med räven den här dagen! Den här gången utan glas emellan och med en kamera i handen! Fast den var rätt långt borta... men kortet blev PRECIS som jag tänkt mig (eller inte). När kameran knäppte till så försvann den snabbt och jag fick bara ett foto. Här kommer det som jag skulle beskriva innehåller storhet och elegans, varsegod, en bild på räven:

                                 



Vadå ser ni den inte? Bara för att ni tjatar.... Här har jag zooooomat in den lilla räven lite.
                      
                 

Här är den, i sin vackra vinterskrud... med sina vackra strålande grön-gula ögon!

 



Det bör tilläggas att min mor tyckte att det såg ut som ett rådjur, det vill säga när hon väl såg den. Först fick jag nämligen peka ut ögat, kroppen och bakbenet...

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha träligt XD

Men som sagt, fortfarande coolt att se en räv :) <3



Träligt det där med tanden ... :S <3

2011-02-26 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0