Julavslutning

Hade julavslutning på jobbet idag. Alla barn dansade runt julgranen till musik. Snart, snart är det jul och lov. Det kan inte komma snart nog! Fick dessutom en aladin chokladask som tack för terminen. Jag som inte köpt någon chokladkalender i år. Funderar på om jag ska ta 5 bitar ur den där asken varje dag fram till jul istället. Hmmm.. tål att tänka på!



Började dagen med att laga en pannkaka till frukost. Vet inte hur jag lyckades, jag brukar knappt orka lyfta på smörkniven på morgonen.

Sedan kom jag prick klockan 7 till bussen. Blev först rädd att jag hade missat den för busshållsplatsen var helt öde och om jag uppfattat det rätt så skulle bussen gå 07.09. Önskade att Josse inte hade varit sjuk så vi hade kunnat sitta två i morgonmörkret och fundera på om det var något speciellt som vi hade missat. Men inte... utan jag satt där själv.

Som tur var hade jag inte missuppfattat tiden och Frida dök upp och höll mig sällskap. Nästan ALLA kom 5 över 7.
Konstigt, kan inte minnas att jag någon gång tidigare kommit först.

Idag var dagen helt enkelt!




Frukosten jag åt i Stockholm i somras


Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken tur att du klarade dig själv i mörkret! Hade ju annars varit mysigt att sitta där och diskutera, som vi alltid gör ;) <3

2011-12-15 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0