God jul 2011

Kom till Skåne igår. Har gått i affärer både igår och idag. Betydligt mycket mer människor igår kan man lugnt säga. Köerna liknade de till karusellerna på LEGO-land under högsäsong ungefär... Idag satt den stackars personalen i tomteluvor och önskade god jul medan vi slängde upp julens sista inköp på varubandet och åkte hem till släkten igen.

Idag hastigt och plötsligt vaknade vi alla upp till julafton. Blir konstigt när man går i skolan så tätt in på. Har svårt att fatta att det är Kalle Anka om två timmar och en kvart. HERREGUD

Nu är det dags att göra sig finklädd i alla fall, så jag avslutar lite hastigt och lustig. I julklädseln ingår i alla fall INTE tomteluva. Det får den stackars personalen på Boóhlsson stå ut med själva.

Från mig alla till er alla:


Självaste tomten är här och hjälper mig blogga. Han bor hos min mormor och morfar.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha GILLA! :))

2011-12-26 @ 16:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0