Räkmacka

För tillfället är livet som en räkmacka -  helt underbart

Varför? Jo för att Max och jag åt varsin räkmacka till lunch igår!

Sedan är det ju andra saker än bara den där mackan kanske.
Igår träffade jag Ida för första gången på länge! Idag så gick jag på introduktion till det nya jobbet, som gick toppen. Det är SUPERväder ute och jag njuter allt vad jag kan. Redan imorgon så skulle det bli sämre väder igen...

I helgen så var jag i Skåne! Det blev en massa firande. Först så tog min kusin studenten och dagen efter så firade vi att morfar har fyllt 70!

Kubbspelen har åkt fram. Först så spelade jag med familjen i Skåne och sedan så spelade jag med småbrorsorna igår. Vi spelade hur länge som helst. Kanske lite för länge.

Max ställde upp en kubb som jag hade kastat över, sedan reste han sig upp och vände sig om. Då kastade jag pinnen. Det skulle ha varit en klockren träff om inte Max hade hunnit vända sig om igen och luta sig fram över kubben på nytt.

Han fick pinnen rätt i huvudet... Såklart. Han verkar återställd vid det här laget. Jag stod nära och kastade så jag kastade inte så hårt som tur var...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud My du får inte mobba de mindre, det är fuskigt... hehe jag saknar dig :) Måste ses någon dag <3<3<3<3 Love you

2010-06-17 @ 19:22:37
Postat av: My

vem är det? :)

2010-06-18 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0