Jobb imorgon

Vädret går inte att klaga på. Det är bara att hoppas att det kommer att hålla i sig för imorgon är det konsert under bar himmel som gäller. Någon i orkestern sa att det var regn som stod på schemat imorgon men vi hoppas.

Imorgon drar jobbet igång på riktigt. Lite småläskigt faktiskt. På introduktionen fick vi som skulle sommarjobba veta att vi alltid skulle jobba med någon av de heltidsanställda så vi skulle alltid ha någon att ställa frågor till. Puh, tänkte jag... Sedan kollade jag schemat. Allas schema står på samma papper. Det är jag och en tjej till som sommarjobbar som jobbar imorgon, min första dag. Alla andra dagar kommer jag att jobba med fast anställda men inte första dagen... HÄRLIGT!!!

För att ha sommarlov så är det för tillfället ett ganska mycket att göra. Det är badande, biobesök, konserter och jobb om vartannat nu ett tag. Fast det är härligt och just nu vill jag absolut inte att det ska ta slut!





Svalan som just nu bor under vårt hustak. Trevligt, trevligt. Dock skiter den överallt. Vilket, tja låt mig säga så här: Det är inte fullt lika trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0