Persika

Jag har framkallat foton för första gången på många år. Det var ett erbjudande där man fick 100 gratis kort och jag tyckte att det var värt att testa. Nu så har jag en massa bilder som ska in i mitt nästan oanvända fotoalbum. Första dagen som jag får korten så lägger jag hela högen på bordet. Där det tydligen var en VATTENPÖL! Som tur var så var förpackningen runt korten i plast/kartong. Tack, tack, tack snälla fotoföretaget!

Jag har sovit min sista natt utomhus på ett tag. Nu regnar det ute och då vill jag hellre sova under tak. Regnet var välbehövt, visst men jag trivdes så bra med värmen. Jag hoppas att den kommer tillbaka snart!



Max som äter en HEMMAODLAD persika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0