Blodet droppar

Det ska bli jättevarmt idag. Härligt! Max och jag sover ute på altanen numera. På en luftmadrass. Det är mycket svalare där. Visst solen går upp tidigt men faktum är att huset skuggar oss. Vid halv tio-tiden så träffas man i ansiktet av solen så det är ändå lagom att gå upp. Fast nu de senaste dagen så har mamma hunnit före solen. Tyvärr...

Igår så var jag hemma hos Ida en sväng efter att hon hade slutat jobbet. När jag kom susandes hem på min moppe så fick jag se något läskigt. Leo satt på verandan och hans ben var helt täckt med torkat blod.

Inte! Jo, jag såg Leo och hela hans ben var rött men det var inte blod.



Det var rödfärg... Max och Leo håller på och målar torpet och boden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0