Mon

Jag fick ett mess i fredags där Sofia undrade om jag var upptagen söndag, måndag, tisdag. Eftersom jag inte var det så blev jag medbjuden till Mon i tre dagar.

Det var fantastiskt roligt. Visst, sängarna var värdelösa och det regnade lite en dag men jag hade aldrig tråkigt. Sofia hade en stor del av släkten på plats så det blev många namn för mig att hålla reda på. Fast jag tror att jag kunde de flesta nu sista dagen.

Vi badade och solade. Jag tecknade lite men det gick inte så bra. Hade fått med mig fel suddgummi så när jag suddade så förstörde jag bara pappret. Sofia fick mig en måla en liten ros på sidan av hennes ben nära foten. Den blev jag riktigt nöjd med. Får snacka med Sofia om jag inte kan få en av bilderna som hon tog på den. Jag har aldrig målat på någon person förut men det var riktigt kul! Även om den förstördes lite när vi badade senare...

Vi fick testa att åka i en stor badring bakom Sofias morfars båt. Det var första gången som jag fick testa på det och jag hoppas att det inte var sista. Det gick snabbt, var rätt läskigt och man hade vatten överallt. Kort sagt. Det var sjukt KUL! Ringen gick oftast mellan svallvågorna från båten men om båten svängde så kunde man hamna utanför dessa. Då kom man ut på det plana vattnet vilket gjorde att ringen flög fram jättesnabbt. Ibland så var det nära att man kom ifatt båten!

Tack Sofia för att jag fick följa med! Den här minisemestern kommer jag aldrig att glömma!


Kommentarer
Postat av: sofia

tack själv My, att du ville följa med.! En oförglömlig mnisemester :D <3<3

2010-07-14 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0