Mot slutet av 2010

Det har hänt så otroligt mycket. Många saker som är svåra att förstå som jag inte har velat skriva om och många saker som jag egentligen gärna hade skrivit men som jag inte har hunnit med.

Det har varit en underbar jul, om en något annorlunda och lite ensammare än vad den brukar vara men fortfarande med den närmsta familjen.

Dagen innan nyårsafton vilket betyder att Testudor fyller år idag men hon ligger i en låda och sover så det bryr hon sig nog inte om. Där ska hon ligga ett antal veckor till, det skulle nästan vara lite skönt att få göra det själv. Vintern känns oändlig.  

Jag var i stan igår. Det är konstigt. Att det ska vara så svårt att inte handla något! Vi som skulle spara. Fast så hysteriskt mycket köpte vi inte och jag hade väldigt trevligt. En fika, mycket svett i de stora vinterjackorna i varma affärer och två bussresor senare så var jag helt slut och väldigt nöjd.




Kommentarer
Postat av: Anonym

killer rabbit!

2010-12-30 @ 17:02:44
Postat av: Sofia

Bra my!! Du bloggar igen! Aa spara ska vi! Om vi ska!! Hur går det btw :) haha <3

Svara gärna på min blogg så ja ser det ;)

2011-01-01 @ 13:34:07
URL: http://Saiifos.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0