Pappa har fyllt år

Så har vi i familjen kommit iväg på vår lilla minisemester. Vi åkte iväg till en stuga och sov där två nätter.

Andra familjer kanske firar med jättekalas och att träffa folk men pappa ville ha det lite annorlunda. Vi åkte iväg från alla i två dagar och firade honom med bara familjen. Under tiden gjorde vi saker som pappa tycker är roliga att göra så här på hösten. Med andra ord fiska och gå i skogen.

Tror ni att vi fick någon fisk?
Det är ju min familj vi pratar om. Naturligtvis fick vi fisk! Inte... Fast pappas fiskeline gick av så han blev av med sin nya wobbler.

Tror ni att vi hittade någon svamp?
Det är ju min familj vi pratar om. Naturligtvis hittade vi svamp! Inte... Eller nja om en trattkantarell gills så visst! Vi hittade MASSOR av svamp!

Tror ni att vi hade roligt?
Det är ju min familj vi pratar om. Naturligtvis hade vi roligt! Det blev rätt förvirrat för min del med en massa skolböcker men jag har haft jättetrevligt!




Stugan tillsammans med utsikten från den



Ymer är bra rolig. Han hade all möjlighet att springa fritt som han ville då vi var ensamma på området men han låg hellre kvar i bilen. Kanske är det inte lika roligt när man alltid är lös hemma? Han kanske skulle tycka att det var mer spännande att åka in till stan och sätta sig i någon rondell där? :)


Nere vid vattnet




Utsikten från stugdörren



Ymer kände sig inte helt välkommen.... :)




De vuxnas dricka


Kommentarer
Postat av: max

dett var trevligt

2009-10-13 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0