Nummero 100

Inlägg nummer hundra kommer här! Jag har försökt påbörjade det jättemånga gånger. I alla fall minst fem... ^^ Både i förrgår och igår försökte jag men jag har hela tiden blivit avbruten.

Höstlovet har påbörjats och jag har fullt upp!
Det är flera tjejkvällar som väntar, en dags fiolspelande, idag var jag med Ida i simhallen, på onsdag ska jag och Bea börja med vårt tränande och sedan ska vi försöka klämma in minst ett träningspass till under lovet. Dessutom skulle jag iväg med familjen någon dag sedan måste jag hinna plugga lite och naturligtvis måste jag se till att få någon riktigt slapp dag! Synd att lovet inte är längre.... :)

I fredags hade vi FN-dag. Det var flera föreläsningar och olika övningar. I en övning blev vi uppdelade i olika grupper. Sedan fick vi femton minuter på oss att skriva en låt med temat respekt som senare skulle framföras för klassen.

Sjunga! Inför klassen! Jag dör! (mina tankar)

Faktum är att jag på något sätt överlevde. Jag tillhörde den enda grupp som inte tog en känd melodi som redan fanns. Samuel tyckte att det var fusk. Istället improviserade vi. Ehm...

Jo men det gick faktiskt bra. Den gång vi lyckades bäst var just när vi stod inför klassen så det var helt okej. Nu vill vår lärare att vi ska framföra låtarna för alla andra äldre som också går NV.....

På eftermiddagen hade vi dubbeltimme i idrott som tillbringades i simhallen. Dock blev vår lärare väldigt sur när vi skulle där ifrån. Killar i min klass hade haft kalsonger under badbyxorna och duscharna inne hos herrarna var plötsligt fyllda med shampo. Med andra ord ligger inte min klass något vidare bra till när det gäller att få åka till simhallen någon mer gång....

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag mååste få höra låten!!!!!!!! pusssssssss <3333

2009-10-30 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0