Lågstadiet? Faktiskt inte....

Kom precis hem från skolan. Jag mår så sjukt mycket bättre än vad jag gjort i heglen så att börja skolan var som att helgen började. En skum mening men jag hoppas ni förstår vad jag menar! :)

Hade sovmorgon idag vilket jag egentligen inte skulle och det fick jag ju inte heller eftersom jag inte kunde få skjuts senare. Istället satte jag mig och gjorde lite naturkunskap i skolan. Väl där så dyker fyra killar upp ifrån klassen som glömt att vi hade sovmorgon.

Albert och jag gjorde naturkunskap och sedan lånade jag honom mitt anteckningshäfte. Han frågade nämligen om han inte skulle kunna få kolla på ett par av mina anteckningar när han skrev sina. Därför lämnade jag häftet hos honom.

Sedan gick jag, tillsammans med ett par tjejer som dykt upp, till biblioteket. Innan vi skulle gå så ville Bea kolla upp om ett par olika böcker fanns att låna. När hon inte hittade bokstaven hon letade efter på hyllan sa hon "Är jag blind, jag hittar inte K. Kan ni hitta den?"

Det var en himla tur för när vi gick bort för att leta i hyllan så passerade vi de killar utom Albert som kommit tidigare. Jag tittade snabbt efter vad de gjorde. Först trodde jag inte vad jag såg.

Jag såg att de stod vid kopieringsmaskinen och mina anteckningar låg i massor av kopior jämte.

Jag slet åt mig allt de kopierat och tog mina anteckningar. När jag senare frågade Albert så hade killarna bara tagit blocket för honom.

Hallå? Är det här natur på gymnasiet? Det liknar mer en rast på lågstadiet! Mycket larvigt gjort. Hade inte jag gått förbi så hade jag säkert inte ens fått reda på det.

Kommentarer
Postat av: max

det var lågt!

2009-10-13 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0