Dödstrött

I fredags åkte jag hem till Ida och vi hade väl så kallat filmmaraton. Tre filmer blev det vilket egentligen inte låter så mycket men vi hade inte kollat klart på filmerna förrän vi ett-tiden tror jag.

Sedan när jag kom hem dagen efter så blev jag sjukt trött efter en halvtimme. Hade ont i hela kroppen och blev helt yr när jag gick. Något som jag fortfarande har nu. Jag vet inte alls vad det är för jag är inte förskyld och har inte feber. Sov i alla fall elva timmar inatt men är ändå dödstrött.

Efter två panodil och lite mat som två småbrorsor fixat ska jag nu försöka plugga lite så att jag slipper det i veckan som kommer.


Kommentarer
Postat av: max

snällt att lagga mat till dig! :D

2009-10-13 @ 20:32:07
Postat av: My

Jag vet, det var jättesnällt! :D

2009-10-13 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0