Jag lever...

Tänkte meddela att jag fortfarande lever trots att de sju dagarna gått! Det är ju värt att fira! Tur är det för annars skulle jag inte få uppleva att fylla 16 år vilket jag gör om ungefär sex timmar...

Förra veckan var Ida, Josse och Lotta här och firade mig! Jättekul hade vi! Småbrorsor som inte kunde sova visserligen men det är oftast tvärt om så jag tycker inte att det gjorde något.

Jag har tagit mig friheten att sno ett foto från Lottas blogg! I gengäld får ni hennes adress här!


http://charmingsister.blogspot.com/



Just nu är mormor och morfar här med sin vovve! De kom redan igår och då åt vi kräftor på kvällen. Jag får alltid välja mat när jag fyller och så länge jag kan välja så har jag alltid valt kräftor! Det blev dock inte på min födelsedag den här gången men ändå samma helg.

Dessutom så har jag spelat monopol. BEATLESMONOPOL mot mina småbrorsor. Till slut efter många timmar så satt jag där och ägde allt på hela spelplanen. Jättekul faktiskt! Nu tänker jag inte spela någon mer gång för då vinner säkert mina småbrorsor. Om jag inte möter dem så kan jag ju alltid säga att jag faktiskt vunnit alla matcher mot dem! (En match men det är faktiskt alla....) Fast vi får väl se... ;)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe, grattiskramar och pussar på dig sötnos <3<3 synd att vi inte kunde ses men det får väl bli nådon annan gång i så fall :) Men grattis på dig snygging <3<3

2009-11-08 @ 15:11:46
URL: http://charmingsister.blogspot.com/
Postat av: My

Tack så mycket!<3<3 :-D Ja vi får ses någon annan dag ;)

2009-11-08 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0