Gamla bilder

När jag kom ner från ovanvåningen efter att ha skrivit mitt förra blogginlägg så satt mamma och mormor och tittade på gamla bilder. Jag kan inte låta bli att lägga ut ett par av dem. Det finns fler som jag skulle vilja lägga ut också men jag är inte säker på att övriga familjemedlemmar skulle uppskatta att jag la ut de bilderna för allmänheten...


En My som inte är speciellt gammal



Småbrorsor som inte är speciellt gamla



Småbrorsor idag... Knappt förändrats alls! ;)



Ymer när han nyligen hade flyttat hem till oss



Ymer idag



Mormor och morfars hund som jag inte har någon gammal bild på!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Lilla My, så du har vuxit ;P

2009-11-08 @ 15:13:11
URL: http://charmingsister.blogspot.com/
Postat av: My

Haha, tycker du? Vet du? Det tycker jag också! xD :P

2009-11-08 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0