Slapp dag

Måste börja med ett stort grattis till Lina på hennes 16-årsdag. I nästa mening måste jag också få grattulera min katt Mona-lisa som fyller 2 år idag. ;-P

Kom hem på moppen sent i natt. Det var helt stjärnklart ute och helt öde i Mantorp. Jag åkte rätt långsamt och njöt av tystnaden. Jag passerade jättmånga människor hela tiden som låg och sov. De var bara en tio meter ifrån mig hela tiden. Fast det var husväggar emellan mig och dem.

Idag har det varit till o njuta av solen. Mamma bestämde sig för att hon ville ha nässelsoppa till middag. Så det blev till att klippa nässeltoppar. Jag nellade mig inte en ända gång! :-D

Nu vill mamma åt datorn så jag avslutar inlägget lite snabbt!


Mona-lisa som kattunge



Kommentarer
Postat av: mican

Så söt ^^

2009-05-03 @ 00:27:59
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0