Öland

Har varit iväg nu i helgen. Till Öland bar det av med orkestern. Jättekul men så mycket aktiviteter och träning att vi inte hann få fritid så att vi kunde se oss om kring. Det blev mest halvtimmes raster...

På fredagen åt vi pizza när vi kom dit. Riktigt gott! Sedan spelade vi till elva på kvällen och därefter snackade vi några var ute i kapellet och sjöng och till slut gick vi i min stuga och la oss vid halv tre.

Sedan var det dags att gå upp halv åtta. Repetera inför konserten vi skulle ha på eftermiddagen och sedan bar det av till resturang. Jag åt lax. Älskar lax.
   Fast innan vi åkte hann jag ta ett snabbt dopp i Östersjön! Absolut inte varmtmen inte helt tokigt heller! ;-)

På eftermiddagen var det konsert. Min första konsert där jag spelar cello!!! :0) Gick bättre än väntat även om det inte var helt felfritt.

Dessutom åkte vi runt på Öland och fick guidning om vad det var för stenar och kvarnar och grejor. Bitvis rätt kul. Vissa saker var mindre intressanta än andra...

På kvällen hade vi talangjakt. Skitkul rent ut sagt. P-M vann. Dansandes runt i klänning och peruk till "Jag är en tuff brud i lyxförpackning" (vet inte vad låten heter^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0