Kycklingar

Har varit hos frisören idag! Så nu har jag för en gångs skull riktigt platt hår. Inte helt tokigt faktiskt...


Nu har vi äntligen köpt kycklingar. Det fanns tyvärr inga vuxna höns till salu.
   Fast de här är en månad gamla så det är med 85% säkerhet att varje kyckling är en höna. Så förhoppningsvis slipper vi att hälften blir galande tuppar den här gången.
   Tubbie, vår tupp, är redan på bättre humör. Vi har satt in buren med kycklingarna i hönsgården och han lämnar inte deras sida.

Jag läser som en tokig helt plötsligt. Har upptäckt att twilight-serien är jättebra och mormor lämnade ett par böcker som hon trodde att jag skulle gilla när hon var här. Har inte läst så här mycket böcker på jättelänge.
   Ska försöka läsa lite på engelska också så jag blir lite bättre på det!

Nu ska jag kika på sommer på TV. Del 20 av 22. Den verkar aldrig vilja ta slut.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0