Vill inte bli sjuk...

Snart ska vi till Stockholm i skolan och min familjen har fräckheten att bli sjuka!!! Det är absolut förbjudet att smitta mig, bara så ni vet.^^

Ida stod nere på fritidsgårn hela dagen idag. Jag hade glömt min nyckel hemma så jag bodde i hennes skåp idag. På bilden bad jag om att få gå ner och jobba nere hos Ida. Det var inga problem och jag fick samtidigt se lite av hur det går till. Snart är det jag som står där bakom kassan. :-S

Vi har köpt en ny bil. En miljöbil som går på biogas! Det är en svart volvo V70. Sveriges vanligaste bil... Fast alla går ju inte på biogas. ;-P





Kommentarer
Postat av: Mican

Vi har en sån :) fast vi kör på Bensin h6 :)

2009-03-31 @ 19:57:18
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0