Studiedag



Det är jättehärligt med en ledig dag! Även om jag inte var helt ledig... Jag skulle in och spela fiol vid 10 så nån superlång sovmorgon blev det inte. Efteråt så åt vi pizza så nu är jag sjukt mätt.
   Där inne på pizzerian så började min fiol-lärare prata om ifall det var någon som kunde någon mer melodi från starwars än den där allra kändaste för hon hade en elev som hade efterfrågat det. Ingen kom på något och så plötsligt så började den där starwars melodin låta i pizzerian. Då hade det konstigt nog helt plötsligt blivit reklam för starwars på TV:n som fanns i pizzerian. Lite skumt var det. Jag hade inte sett den reklamen förut pch så dök den upp just när vi snackade om den...... Hmmm......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0