Såg att Micann ville att jag skulle göra den här utmaningen! :-)

1. Ta fram närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4. Vad står det?
Min bror har lämnat sin bok "från jorden till månen"  här vid datorn så jag skriver vad det står i den!
Det står: en bekantskap men tyvärr mycket vanligt civiliserade na-

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Först så rörde jag bara vid luft men sedan lutade jag på kroppen tills jag snuddade golvet! ;-P

3. Vad såg du senast på TV?
Hmm.. Det var nog nyheterna! :-S Pappa hade nyheterna på när jag vaknade i morse...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
Jag gissar på 14.45. Den var 15.00.

5. Bortsett från datorn, vad gör du nu?
Jag har precis pluggat SO! Prov imorgon.

6.När var du senast ute, vad gjorde du då?
Jag var ute för en si så där 20 minuter sedan. Jag småsolade ansiktet lite och njöt av solen i några minuter. Fast sen blåste det så mycket att jag började frysa och gick in...

7. Vad tittade du på innan du började läsa denna undersökningen?
Jag kollade runt på lite olika bloggar!

8. Drömde du något i natt?
Inget som jag kan komma på just nu! Jag kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar tråkigt nog...

9. När skrattde du senast?
På pizzerian tror jag :-)

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Det finns rätt så mycket. Tapeter, tavlor, en griffeltavla, en almanacka, en spegel, hyllor, klocka, datorbordet, lite krokar och några element!

11. Har du sett något konstigt den sista tiden?
Jag har sett konst-iga saker! Jag sökte nämligen på lite tavlor i förrgår på google till min bilduppgift!

12. Vad tycker du om den här utmaningen?
Lång, rolig och helknäpp!

13. Vilken var den senaste film du såg?
Patrik 1,5. Jätterolig om någon vill veta!

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Jättemycket. Antagligen så skulle jag köpa en massa resor.... Jag hoppas att jag skulle skänka bort lite pengar till folk som behöver det bättre.

15. Berätta något om dig själv som inte folk vet om:
Gud vad svårt..... Kanske att jag blir arg jätteoffta men jag visar det inte i skolan. Jag visar det inte jämt i alla fall! ;-P

16. Tycker du om att dansa?
Det är jätteroligt! Sen är det helt annan sak om jag är bra på det!!!

17. George Bush?
Förre detta president i USA. Gammal ful konstig gubbe....

18-19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Flickan skulle få världens snyggaste namn typ My. Eller är det redan någon i min släkt som har det namnet? Hmm. Pojken vet jag inte riktigt. Ym kanske???

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Inga problem

21. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Pärleporten? Gud? Vad är det? Någon sa till mig att det var helvetet jag skulle komma till. De sa att det var varmt och skönt där så jag protesterade inte... Skulle jag gjort det? :S

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Alla! Javisst ja, 4 personer. Tja då får jag väl ta de tre som blir över också!


Kommentarer
Postat av: Mican

hihi så duktigt du är :P

2009-03-18 @ 19:07:18
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0