Ny tid

Gud vad tråkigt det är när man ska ställa fram klockan en timme. Kan man inte ha samma tid hela tiden? Om man nu tvunget ska ställa om tiden så kan man väl göra det på fredagskvällen så man hinner vänja sig lite... (sur My) ;-P

Vi har vait hos en familj som min familj umgås med. Det tar ungefär tre kvart att åka till dem och nu på vägen hem så hade jag en sovande lillebror på varje arm. De är bra söta de där två. Fast nu börjar de bli så stora att jag säkert inte får säga det enligt dem längre. Gör det ändå... ;-)

Tog min första riktiga moppetur med ett riktigt mål idag. Lite slirigt första biten här ute på landet innan det blev asfaltsväg men tillslut kom jag helskinnad till Ida. Fast är det idag fortfarande? Det beror på hur dags man ska ställa fram klockan. Tror inte att det är förän vid 2 i natt eller? :-S

Magnus vann ju Let´s dance. Pappa kände någon som bor i Kista som hade suttit med flera andra framför en storskärm någonstans och hejjat på den starka mannen. Tydligen så hade de sammanlagt röstat för några tusen kronor. Tja, har man inget bättre så kanske man kan lägga pengarna på sådana saker...

Nu ska jag nog sova eftersom man förlorar en timme i natt. (Märker ni, jag kan inte släppa det där riktigt!!!)







Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig :) vrf kan man inte ha samma tid året om när man ändå ställer tillbaka den i höst... undra vem som kom på den dumma idén xD

2009-03-29 @ 17:54:39
Postat av: Mican

håller med dig :) vrf kan man inte ha samma tid året om när man ändå ställer tillbaka den i höst... undra vem som kom på den dumma idén xD

2009-03-29 @ 17:55:25
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Mican

Håller med dig my! varför kan man inte ha samma tid året om?? man ställer ju ändå tillbaka klockan i höst igen... konstigt är det!

2009-03-29 @ 17:56:49
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: My

Och det är minst lika konstigt att man lyckas kommentera samma inlägg tre gånger och säga nästan samma sak. ;-P Hehe

2009-03-29 @ 22:05:49
URL: http://mysssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0