Tvilling-gräsklippare?

Dagen igår hade inte något mål eller något som måste göras. Så härligt. Det får gärna förbli så resten av sommaren!

Jag har bestämt mig för kontantkort till mobilen så det bar av in till Linköping för att fixa detta. Då visade det sig att när jag sa upp mitt abonnemang så hade de satt över mig till kontokort automatiskt så resan var helt i onödan. Fast jaja.. Vi fick ju ut det vi ville av den....

Pappa skulle klippa gräsmattan och gräsklipparen gick sönder. Då tyckte pappan att vi barn inte gjorde någon vidare nytta utan han tog fram två gammla gräsklippare som man går med och gav var sin till mina bröder. Jag som slapp arbetet hade ju rätt roligt åt dem och tog mig friheten att fotografera lite.






Mona-lisa i cykelkorgen. Hon trivs faktiskt och det går att cykla runt med henne så länge man inte möter något hon blir rädd för (tex gräsklippare!)




När jag ändå hade med mig kameran tog jag ett par foton på kycklingarna och tuppen. Jag vet inte om de kan räknas riktigt som kycklingar längre egentligen men vi kan inte se skillnad på dem så vi har inte gett dem några namn. Höns kan vi inte heller säga för de är inte så stora att vi vet om de är höns eller tuppar....





Mican, det är den här jag har berättat om. Jag vet inte om du kommer ihåg?! Det är den här som de har fått idén från till ICA-reklamen:  http://www.youtube.com/watch?v=L5LgDD7FItk



Kommentarer
Postat av: Mican.

så klart jag kommer ihåg :D

2009-06-18 @ 21:12:53
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0