Trött men ingen mer skola!

Öjebro i helgen. Alla sa att det var jättelitet och jag vågade inte förvänta mig något. Fast när vi väl var där så fick vi upp alla tält utan problem. Det vill säga alla tjejer. Killarna kom fem timmar senare. Dumt gjort men vi orkade inte tjafsa eftersom vi slutar snart.

Tältet fick vi dock ingen nytta av. De flesta (jag bland annat) satt framför elden nästan hela tiden. Fram till 3-4 på morgonen någon gång. Sedan åkte halva klassen hem.

Jag, Ida och Mican la oss på Micans dubbelmadrass under bar himmel vid 5. Vi snackade en massa skit om saker som vi inte brukar snacka om. Bara för att vi visste att de var sex pers i tältet jämte som hörde allt vi sa. Fast jag tror de var mest irriterade på oss för de försökte få någon timmes sömn.
  Det var jättefint och solen gick upp. Sedan somnade alla utom jag så jag gick och såg mig omkring lite. Vid sju halv åtta plockade vi ihop tältet och min pappa fick tvinga sig upp ur sängen och komma och hämta oss.



Jag köpte ett par basketskor för någon vecka sedan. Ville göra märkesskor av dem så jag klippte ut två M som jag satte på ena skon och två Y:n som jag sydde fast på den andra. Nöjd själv men det är tillåtet att tycka att jag knäpp!^^





  
 





Kommentarer
Postat av: Mican.

tack för den super trevliga prat stunden på luftmadrassen som nu har gått sönder...



haha men skorna blev super snygga!



haha du kanske är lite knäpp men det är vi alla så^^

2009-06-08 @ 22:04:43
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: My

Nej, vad synd att den gick sönder! Den var ju superhärlig ju!!!! :(

(Var tvungen att skriva super en gång till för du hade skrivit både supersnygga och att det var en supertrevlig pratstund ^^)

2009-06-09 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0