Stan idag

Jag hade skitkul rent ut sagt igår och tackar alla tjejer som var där och gjorde den så rolig! Lägger ut lite bilder senare tror jag! Håller på och lägger in dem på datorn just nu.

Snart om så där en kvart rullar jag bort på moppen till Lotta ett tag. Vi ska in till Linköping! Shoppa, shoppa..... om jag hade haft pengar vill säga.... Fast något borde jag ha råd med och jag kan ju alltid tjata på stackars Lotta att hon sak köpa saker.


Skriver mer senare ikväll. Eller kanske inte för jag ska repetera med musiksällskapet till 9 någon gång så jag orkar kanske inte. Det är sånt som märks med tiden!


Imorgon får alla åka in till Mjölby och gästisparken för då är det framträdande med kören stämbandet, musiksällskapet och soloartist är Peter Johansson!

Dessutom så kostar det inget så varför inte?!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet inte med dig med jag hade jätte asroligt och en mycket trevlig eftermiddag :) ;) Hoppas att vi kan göra om det någon gång. Synd hade inte jag heller så mycket pengar men ett fotoalbum, en väska och ett par svarta jeans kunde vi hosta upp pengar för i alla fall :)

Hoppas att se dig snart <3<3<3

//Lotta

2009-06-30 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0