Sommarlovet har börjat, livet leker!

Äntligen har den härliga sommaren börjat! Just nu sitter jag och känner mig som en riktig datanörd i en solstol vid poolen med min nya dator i knät. Solen gick visserligen precis i moln men snart är den framme igen och man kan inte ha det mycket bättre. Jag njuter av livet!

Stannade kvar hos Ida tillsammans med Lotta ända till tolv igår. Lotta gick en liten stund tidigare men jag utnyttjade all tid som jag fick vara kvar och inte åkte förän jag behövde. Kul hade vi! Josse var där en stund i början också.

Idag har jag varit med Josse hela dagen. Bad i poolen och njuta i solen har det blivit. Det känns äntligen att man har sommarlov. Vi åt lite bullar också som mamma kom med. Jag undrar om det finns några godare bullar! Jag älskar dem. Visst de är inte jättefina. Varken mamma eller jag orkar stå och fixa till några vackra skapelser och pappa gillar inte kakor så han bakar inte men de är ändå himmelskt goda!

Lina ringde idag. Så ska rulla bort på moppen till henne ikväll. Träffa tjejgänget och ha kul iväll med andra ord!

Bör väl säga också att igår blev det ingen fisk! Som vanligt... Jag var pepp på att äta fisk men fisken var INTE pepp på att ätas. Jag förstår inte alls varför! Nåjja. Gammelgäddan får väl leva kvar i sjön ett tag till. En dag ska vi nog fångan!
(Eller inte....)

http://www.youtube.com/watch?v=mCLbU1NxBhA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0