Skolavslutningen 2009

Så var grundskolan över!
Det blev inte så dåligt. Nu när jag tänker tillbaka så är det de bästa minnena som har satt sig tillsammans med de mest dramatiska.
Trots det var jag inte jättevemodig när jag lämnade skolaparkeringen. Helnöjd med betygen, glad över alla kompisar jag fått. Jag visste ju att jag skulle lämna Vifolka och jag kunde ju inte haft en mycket bättre tid där.

Så lite foton från skolavslutningen. Pappa tog exakt 150 bilder men jag tar nog inte med alla här....



Graduation song
Jag står och är hypernervös med min fiol..... :-O


Alla i rörelse på väg ut från kyrkan.


Från vänster: Jag, Johanna, Lina, Mican, Maria, Sofia


Här är även Ida, Emma och Eve med!


Grabbarna


I väntan på stege så att vi kan komma upp på vagnen. Jag tror jag säger något så det är nog därför jag ser så konstig ut. ;-)


Tjejerna gillade inte att klättra upp för stegen med sina klänningar men det gick bra till slut!


Maria och jag längst bak i vagnen


På väg ner ifrån vagnen igen tillbaka på skolan


Helene och Kjell framför skolan


Större delen av klassen samlad för sista gången vid skolan

Ha ett bra liv allihopa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0