Sista allting

Nu börjar det lida mot slutet på vifolka... De sista lektionerna i varje ämne är klara. Vissa för alltid för min del. Fast så är det. Hur ska man annars kunna börja något nytt som kanske är myckt roligare om inte det gamla tar slut först?

Faktum är att det känns onödigt att gå i skolan nu. Visst kul att träffa alla andra nu de sista dagarna men man är NÅGOT omotiverad när man vaknar på mornarna. Betygen är satta och det är länge sedan vi gjorde något vettigt på lektionerna.



Pappa beställde en bärbar dator till mig för någon vecka sedan! :-D Fast nu så är den tydligen försenad. :-( Ska få den i nästa vecka. Kul ska de bli. Ska bara se till att jag kan komma ut på nätet på den på något sätt men det löser sig nog....

Idag efter skolan följde jag med Ida hem igen. Sedan bar det av in till Mjölby där lillebrorsan testade en saxofon som han kanske ska köpa.

 
Mian väldigt vackra örhängen som jag ska ha på mig på middagen. De syns aldrig för allt mitt hår men nu vet ni att jag har dem på mig! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0