Orkesteravslutning

Steg upp med stora förväntningarpå bra väder. Blev rätt besviken. Storm ute.....

Lillebrosan föreslog då att vi skulle flyga drake och så blev dt. Eller vi gick ut och försökte få draken att flyga. Den var en konstig drake med två snören och den störtade mest hela tiden.

Gick in och fortsatte läsa Eclipse. Har nästan läst ut den nu!^^ Måste till bibblan och låna nästa del!

Så upptäckte mamma plötsligt en lapp. Där stod det att jag hade avslutningskonsert med kammarorkestern idag.

Plötsligt blev allt mycket stressigare. Mat, käder, fiol och noter skulle fixas. Allt löste sig. Jag hann till och med läsa i boken en kvart. :-O

Sorgligt blev det dock. Renate som är den enda som är kvar sedan början när jag började spela fiol har bestämt sig för att sluta.

Egentligen skulle inte jag få veta något. Hon skulle bara inte dyka upp i höst men jag råkade höra att min fiollärare sa åt henne att hon fick höra av sig om hon ångrade sig. Hon har pratat om att hon vill sluta vid ett par tillfällen så jag förstod direkt. Ingen annan vet.
Om inte nu någon läser detta men det skulle ju ändå märkas i höst. Jag fick i alla fall chansen att krama henne hej då nu. Vi träffar nog på varandra någon gång!

Alla i orkestern tilldelades var sin vacker ros som tack för året som gått.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Heejsan my. Nu har jag äntligen hittat till din blogg :) Om du vill kan du gå in på min blogg:

www.charmingsister.blogspot.com



Hoppas att vi kan träffas i sommar :) Jag kanske till och med kan få bada i din pool den här gången :D Ha ett bra lov så ses vi



//Lotta <3<3<3<3

2009-06-15 @ 10:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0