Musik... musik...... musik...

Det har blivit till att spela en massa idag. Hans kom och hämtade mig på engelskan så fick jag gå iväg och repetera inför skolavslutningen på fiol. 

Därefter hade jag fiollektion. Ska spela solo på torsdag. Usch! Kommer sabba allt när jag blir nervös. Det hörs så tydligt på stråkinstrument!

Sedan på eftermiddagen var det snabbt in i duschen och föna håret innan det bar av till avslutningskonsert som kulturskolan har innan varje sommarlov. Där blev det först att repetera lite halvtaskigt. Jättemycket liv så man hörde inget...

När det väl var konsert var det ju bara att spela allt igen men denna gång för publik. Det gick bättre än på genrepet. Skitkul var det rent ut sagt!

Egentligen skulle jag sedan ha åkt vidare till musiksällskapet men jag orkade inte... Är jättetrött nu. Det märks att jag inte fått sova på två helger och nästa helg är det klassresa så jag kommer få vara trött ett tag till....




Igår följde jag med Ida hem efter skolan. Vi var ute och gick i värmen med Sofia.
   Därefter åkte jag iväg till Maxs och Leos klass-kubbturnering som jag lovat att vara med på. Josse var där och vi hade jättekul! Även om vi inte deltog i kubben. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0