Broarnas dag

Har precis kollat på någon dokumentär om Michael Jackson. Tragist att han dött men jag tror inte att han mådde så bra. 

Det har för övrigt trots allt varit en bra dag. Från början skulle jag vara med Ida som tyvärr inte mådde så bra så jag fick ställa in det med henne. Krya på dig Ida!

En tur in till Linköping blev det på förmiddagen. Vi var inne på bokhandeln och så plockade mamma fram ett kupong. "Har ni kvar de här böckerna?" frågade hon och visade den.
Expiditen lutade sig framåt och kollade ner på den "Vi är inte Bokia" svarade hon.

Jag hade väldigt roligt åt det men mamma skämdes lite. Det var som en dålig reklam. :-)

På Ikea köpte vi jordgubbar.
Som vi åt senare på eftermiddagen.


Sena eftermiddagen tillbringades i Mjölby eftersom det är broarnas dag. Själv är jag rätt övertygad om att traditionen har uppstått bara för att affärerna ska få sälja saker och det verkar ju lyckas bra! ;-)



Mamman i huset gör fläderblomssaft. Vilken dramatik vi utsätts för varje dag! :-O

Kommentarer
Postat av: IdaB

Tack<3

2009-06-28 @ 12:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0