Bärbar dator i bilen!

Jag är helnöjd med den här datorn måste jag få börja med att säga! Just nu sitter jag i bilen och surfar samtidigt! Weei, det hade jag aldrig vågat hoppas att jag skulle kunna ens en gång!


Ikväll kommer det bära av till Ida. Hon och Lotta hade hittat på något som de ska göra med mig och Josse och det enda vi fått veta är att vi ska komma dit. Inte vad som ska hända eller vad de ska berätta eller ja vad de nu ska göra.



Men vart är vi på väg nu när vi sitter i bilen? Jo hela familjen är på väg ut på till en sjö för att fiska. Inte för att vi brukar få så mycket fisk men kul brukar det vara ändå!

Kanske är det tur att vi inte får jättemånga fiskar för jag tycker så synd om dem. När jag sitter med spöt eller står och kastar så tänker jag hela tiden "Nu måste det nappa snart. Kom igen nu alla fiskar. Är ni inte lite hungriga?" Fast sedan när vi får någon liten stackare ( vi får aldrig stora fiskar) så tänker jag bara på hur hemskt det måste vara för den.

Just nu är jag i alla fall pepp på att få en riktigt stor ful fisk så jag önskar mig själv lycka till och hoppas ni andra får en härlig dag ute i solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0