Avslutningsmiddagen

Ska försöka hinna med två inlägg nu. Det första är om avslutningsmiddagen. Alla satt klassvis vid långbord och åt av den godaste mat vi någonsin fått i skolan i alla fall. Sedan var det underhållning och efterrätt.

De 10 000 kronor vår skola fått för att vi inte har skräpat ner lika mycket skulle vi nior inte hinna få del av. Därför la vår rektor 1000 kronor på presentkort till SF-bio som lottades ut. En i varje klass och i min klass vann jag! :-D Härligt, härligt!

 
 Tjusiga Mican! Med mobilen så klart! ^^


Klassen vid matbordet


Helene hugger in på maten


Några av bordskamraterna. Lina, Linus och Johanna!



De två solosångarna


En väldigt suddig bild på lärar-kören! (mer på Josses och Sofies snygga hår blev det)


Klassen i skolan efter middagen

Jag får se om jag hinner lägga ut lite bilder från idag annars gör jag det senare!


Kommentarer
Postat av: IdaB

Mickan håller Inte i mobilen det är kameran! ;D hehe puss<3

2009-06-12 @ 19:45:17
Postat av: My

Oj då :-0 ^^ sorry Mican! Fast du gömmer nog mobilen bakom ryggen på något mystiskt sätt tror jag ;-P

2009-06-12 @ 21:02:16
Postat av: Mican.

haha :D Mobilen låg i jackan vid bänken faktiskt ^^ haha skicka bilder :D

2009-06-13 @ 13:19:06
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0