50:e inlägget!

Wieeh! Nu är jag uppe i 50 inlägg! :-D Många har det blivit! Gör det mest för min egen skull. Det är roligt att gå tillbaka och läsa vad man skrivit.

Sofia hörde av sig igår. Mitt i all musik. Jag var nämligen i Gästisparken i Mjölby. Kulturskolans storband spelade till gästartisten Anders Hane. Så där satt vi, frös och lyssnade på musik samtidigt som vi åt fika. När Sofia ringde så fick jag springa iväg en bit för att höra något.

Vi bestämde oss för att vi skulle träffas idag hos mig. Det ville dock inte vädret. Det ösregnade oavbrutet så Sofia hade ingen lust att ta moppen. Jag förstår henne! Istället fick jag skjuts över till henne.

Sedan tog mamma och jag en tur in till Mjölby. Det blev faktiskt en himla massa handlat för min del. Behövde nya tröjor så passade på nu när det är rea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0