Kusiner snart

Ikväll kommer kusinerna ifrån skåne! Imorgon blir det dessutom till att åka iväg och tälta någonstans. Försöka fånga lite fisk, hoppas på bättre väder, njuta av att det oavsett väder faktiskt är sommar!

Har kollat runt på olika personers länkar. Länkat mig vidare till en hel del bloggar. Från dessa bloggar har jag länkat mig vidare till nästa persons blogg osv.

Det är väldigt olika vad man skriver. Vissa försöker bara kortfattat återge sin dag. Många visar bilder på kläder som de plötsligt förälskat sig i.

Roligt att läsa men jag fångas mer av dem som skriver vad de tänker. Vad de tycker. Vad de vill här i livet. De som vågar stå för det. De som vågar säga vad de menar och lägga ut det för allas ögon.

Jag vet inte om jag vågar det. Har funderat ett par gånger men jag känner mig så blottad. Du som läser det här. Jag vet inte vem du är. Vart du sitter. För vilka du berättar vad det är för konstiga saker som jag skriver. Med vilka ögon du ser på min text och mina bilder.

Nej, en dag skulle jag garanterat ångra mig. En dag när jag är en helt annan person och inte längre kan stå för det jag skrivit.

Men jag uppskattar de där bloggarna och hoppas hitta ett par fler liknande som jag kan följa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0