Torsdagen!

                                    
Ska snart iväg och spela fiol i två orkestrar så jag hinner inte skriva så mycket! Jag har haft en rolig dag. Hade hemkunskap sista timmen i skolan. Vi lagade pizza och hade riktigt kul. Speciellt åt ett par killar i vår hemkunskapsgrupp. De brände sig på ugnar och hade sig och när man var på andra sidan väggen och inte kunde se dem utan bara höra dem så lät det roligt. Om du är en av de här killarna och sitter och läser detta så säger jag att vi var trötta så vi skrattde åt allt! ;-P
   Ida och jag funderar på att besöka John Bauer. Jag ska inte gå där men tänkte att man ändå kan kolla in skolan och hålla Ida sällskap. Får se hur det blir. Om jag åker dit så missar jag antagligen min fiollektion så jag vet inte riktigt....:S

Nu är det bråttom! Så jag måste gå!
                              
                                     Min elfiol!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0