Söndagen den 18:e januari

Hej å hå.... Hälsades god morgon när jag steg upp idag. Enligt mig finns det i stort sett
ingen "god morgon". Jag hatar att vakna och tvinga mig upp. Det är lika jobbigt varje gång
och varje gång möts man av dessa två irriterande ord!!! Hehe ;P
 
Detta är en söndag som alla andra. Jag är på lite halvsurt humör då det känns som
att helgen är slut. Halva helgen återstår ju faktiskt men jag påminns bara om att man
nästa dag ska tvinga sig upp tidigt för att starta ännu en vecka i skolan. Jag måste försöka
rycka upp mig och hitta på något. Funderade på att ringa en kompis men ska i sådana fall
först gnugga gruset ur ögonen.

Det är möjligt att jag skriver mer senare. Jag hade tänkt försöka se till att få ett mer
personligt utseende på bloggen. Får se om jag gör något åt saken idag!




                                      

Ska försöka göra egna matskålar i lera till mina små söta sköldpaddor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0