Lille-julafton i bilen

Sitter just nu i bilen. Precis som jag har gjort de senaste fyra timmarna. Jättekul.... Lillejulafton har tillbringats i bilen...

En dryg timmes resa är det kvar. En timme.

En timmes resa är inga problem. Inte för min del. Två till tre timmar är inte kul men absolut inte jobbigt. Fyra timmar är tråkigt. Fem timmar är JÄTTETRÅKIGT!!! Jag är glad att vi inte ska åka ännu längre.

Snart sitter vi hemma hos mormor och morfar i värmen och har det bra! Längtar.... Jul. Jo det är rätt mysigt faktiskt.

JUL é KUL

Julafton är höjdpunkten. Då kommer kusinerna också. Hmmm.... Tänker på alla tidigare jular. Faktum är många jular påminner om varandra. Jag minns inte i vilken ordning de kom och inte heller om vissa saker hände samma julafton eller julaftnarna efter varandra. Allting har blivit en enda stor julaftonklump i minnet. Jag hoppas att denna ska bli lika bra som alla andra.

Det blir den nog.

Det känns så.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du hade en bra julafton och att du fick massor av paket... puss <3

2009-12-26 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0