Jul é kul

Julen var fantastisk! Helt underbar!

Julaftonkväll lekte alla i släkten som var på plats charader. Knäppa charader.... Det var ett spel som jag och mina bröder fått. På mitt kort stod det:

Blodig
Vampyr
Hyllar livet med
En loppa
På loppcirkus
Under utförandet: Klia dig ofta i huvudet

För varje punkt som avklarades fick man poäng. Tro det eller ej men just min charad klarade laget alla ord på! :)

På min kusins kort stod det att man skulle gå ut ur rummet i tio sekunder någon gång under charaden. Snacka om att förvirra de som skulle gissa.

Kusinerna åkte hem sent på julafton men vi stannade kvar hos mormor och morfar i ett par dagar till.

Trots att jag var sjuk en utav dagarna (Svimmade nästan, lite läskigt faktiskt fast helt ofarligt) så hade jag det jättebra. Underbar mat och fantastisk familj!

Fast nu är julen slut. Ikväll ska jag iväg med familjen. Vi ska hem till Josse och hennes familj för att fira det nya årets inträde.

Det första Josse kommer att se nästa år är antaglien.... MIG och det första jag kommer se är antagligen.....HENNE

Trauma för livet sker ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0