Ge mig jul!

Jul. Jo det börjar märkas att det närmar sig nu. Faktiskt. Jag längtar. Vill ha lov! Vill träffa släkt och äta god mat. Gud vad härligt!

Sitter just nu i skolan. Har lunchrast. Om någon gång, har inte koll på när exakt när, så ska vi ha historia. Hoppas faktiskt att det blir lite slappt nu innan helgen. Vore skönt.

Bredvid mig har jag Karro. Hon sitter vid en annan dator. Hon och jag har inte haft någon lektion i skolan än. På förmiddagen har vi nämligen spelat med en orkester för några skolor.

Vi är de äldre violinisterna nu. De som är de där som är duktigare. De där som man såg upp till när man precis börjat spela. Som hjälper till och som ska stötta upp  i olika stämmor. Fast så duktig vet jag inte om jag är. Jag är bara bättre än vad jag var när jag började spela...;)

Har jobbat de tre senaste helgerna men nu är jag ledig. Roligt att dra ihop lite egna pengar istället för att bara få av mor och far. Det känns lite bättre att få pengar som man jobbat för.

Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar och se vad som hänt. Har inte suttit vid datorn på jättelänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0