Decemberdag från altanen









Jag tänker tillbaka på dagen. Det enda jag minns är att jag har skrattat med vänner. Bara skratten. Inte vad vi skrattat åt. Dessutom har jag minnet av när jag upptäckte frosten samtidigt som jag skyndade sig ut ur huset i morse.

Jo ett mer tydligt minne har jag. Jag går förbi Rebecka i korridoren. Hon sitter ner på en bänk. Ena foten har hon i knät. Hon sitter framåtlutad och ser lite lagom koncentrerad ut. I ena handen håller hon en sax. Hon sätter den mot skosulan.
-Vad gör du? frågade jag snabbt samtidigt som jag forsätter att gå.
- Ehm, klipper skon!

Någon mer förklaring hann jag inte att få. Kanske en annan gång.

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Mjo, du och Josse skratta endel i maten du ;)

Haha jag såg med Beccis, fast jag fråga aldrig vad hon gjorde ^^

2009-12-02 @ 22:25:54
URL: http://karolinahollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0