Måste få förklara

Jag har sett att det har smygit sig in konstiga ord på olika inlägg! Jag har haft igång en funktion som ska rätta olika stavfel som man gör. Tillexempel så måste jag ha skrvit fel på inlägget "Krasch" och sedan har datorn rättat automatiskt för där stod det att kokböckerna landat på mammas fönster.

Huh? Fönster? Så klart att det skulle stå fötter! Men datorn trodde att jag ville skriva fönster och rättstavade det så att det blev så.
Sedan när jag skumläser igenom så ser inte jag att det har blivit ett nytt ord. Jag vet ju vad det ska stå så jag kollar inte så noga......

Fast nu sliter pappa i datorn så jag måste avsluta inlägget lite snabbt.

Nu vet ni i alla fall att jag inte är fullt så knäpp som det har sett ut att jag varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0