2010

Vilken ful siffra. 2010. Fast jag kanske bara är ovan? Ett nytt årtionde. Det känns som att en nolla saknas. Fast jag har hela livet på mig att vänja mig för den där nollan kommer inte att komma tillbaka så länge jag lever.

Mycket skratt!

Det är det bästa sättet att beskriva de första timmarna på mitt 2010. Kvällen, natten (och lite utav morgonen) tillbringades hos grannarna. OBESKRIVLIG MAT och FANTASTISKT SÄLLSKAP var vad de bjöd på!

Mycket bättre start på det här årtiondet kan man inte ha.

Ha ett gott nytt år och ett gott årtionde!
Det tänker jag försöka ha!


Kommentarer
Postat av: Josse

Kul att ni kunde komma! Jag hade jättekul!

Pussar o Kramar

2010-01-03 @ 11:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0