Nu friare luft än någonsin

Friluftsdag

Den fria luftens dag

Dagen då alla får andas luft PRECIS som de vill. Eller vad?

Varför inte kalla det.... aktivitetsdag. 

Min friluftsdag bestod av att komma till skolan tidigt. (7) Josse och jag skulle ha tagit bussen eller tåget men då dessa krånglade så blev vi skjutsade hela vägen till skolan så då blev vi lite tidiga.

Övriga kom vid åtta och sedan spela volleyboll med halva skolan mellan en och två timmar. Sedan satt jag, Bea och Josse och väntade och fördrev tiden och åt. För att sedan kunna åka hem till Josse. Där mockade Josse och Bea medan jag mest tittade på och kände mig halvt onödig och sedan gick vi ut och gick med hundarna. Till slut fikade vi jättegod fika inne i köket.

Så om någon frågar: "Jaha vad gjorde ni i skolan idag då?"
Vad ska man svara?

Vi spelade volleyboll, åt och slappade med kompisar.

En rätt skön dag faktiskt. Det borde man ha lite oftare.



I söndags:



 



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: IdaB

Skööön skoldag!!! :D <3333

2010-02-04 @ 13:10:25
Postat av: My

Jag vet! Det skulle vara så oftare! :D <33333

2010-02-04 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0