Fika

Igår fikade jag med Linnéa och Karro. Det var en trevlig fika förutom en ihärdig geting som tvunget skulle till vårt bord. Det hela slutade med en geting instängd i en fantaflaska. Stackarn. Jag kunde inte låta bli att släppa ut den när vi gick. Om någon skulle ha ihjäl den så fick det bli några av de andra gästerna.

Därefter följde jag med tjejerna till Linköping, vilket inte var planerat egentligen men det löste sig eftersom jag fick sova hos Karro.

Karro visade mig gamla bilder från Green Day konserten och jag kunde inte låta bli att längta tillbaka. Då hade jag hela sommaren framför mig. Då visste jag inte om det skulle bli en bra sommar men det blev det! Utan tvekan!



 







Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej, gud vad söta bilder :) Miss you my baby <3<3 Vi måste ses snart igen ju :)

2010-08-21 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0