12 (Tall-rikar)e

Igår åkte min kompis från Åtvid hem efter att ha varit här från fredag förmiddag till lördag kväll. Det var trevligt trevligt! :-)

På kvällen snöade det. Tyvärr inte tillräckligt mycket för att vi skulle bli insnöade. Jag skulle vilja bli insnöad. Inte allt för lång tid men ändå så länge att det blir lite dramatisk så att det händer något.
   Jag har tidigare sagt till min kära far att jag inte skulle ha något emot att bli insnöad. Hans svar var att man inte kan bli något som man redan är. Så snäll är han! ;-)

Imorgon är det skola igen. Jag fick lite panik och började plugga lite SO i dag. Snart är det prov och jag har inte pluggat något alls tidigare. Det började bli dags nu.
   Strax efter lunch åkte vi till överskottsbolaget i Skänninge. Jag hittade billiga tallrikar till när jag ska flytta hemmifrån senare som var helt "okej-snygga". Så nu har jag tolv tallrikar att ha med mig ut ur boet! Lite mer hoppas jag få tag på innan det är dags.....

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0