Lov

Nu har lovet börjat. Jag tycker inte att lördagen och söndagen som gått gills riktigt. :0)

Igår var jag hos en gammal vän som jag inte träffat på ett par år som bor i Åtvidaberg. Vi var grannar när vi var riktigt små och på fredag kommer han hit och ska hälsa på. Det ska bli jättekul! 

Andra familjer sticker iväg och åker skidor nu så här års. Fast inte min familj... Jag har aldrig varit på skidsemester och jag har bara åkt skidor en gång i mitt liv. Då åkte jag längdskidor på en kompis systers skidor med för små pjäxor! Det gick åt #%@ rent ut sagt. Bland annat så ramlade jag, kanade ner för en liten liten isbeklädd kulle och hade ner en skylt där det stod: "Var vänlig saxa inte på spåren"  Usch, usch hemska minnen. Hoppas Ida som är iväg någonstans längre norrut i Sverige är bättre på att åka skidor än mig.   
                                 

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0